Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters
Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters
Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters
Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters
Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters
Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters
Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters
Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters
Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters

Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters

Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters - Rating
  48 Customer Reviews     Read Reviews
  • A pair of real living Holly Trees, with real berries on already - an iconic Christmas decoration.
  • The perfect seasonal decoration for either side of a doorway, porch or gate for a real warm welcome.
  • Comes with a pair of classic gold effect plastic planters 27c (11') diameter to finish off the look.
  • Very hardy and easy to care for they're hardy evergreen plants and will produce berries reliably each Christmas.
  • Supplied as a pair of standard lollipop form trees, 80-100cm tall inc. pots, plus 2 x 27cm planters.
80-100cm Tall - Item: 510186
RRP £59.98
Deal Price £49.99
Save: £9.99 - 16%
Club Price: £44.99 - Save: £5.00   Join Today!
Currently Unavailable

Product Description

What could be more perfect this winter than a twist on a Christmas classic? Create stunning festive displays, framing doorways and entrances or adorning patios and conservatories, with this pair of standard Holly Trees.

With a slight blush tinge to the beautiful, deep-evergreen, classic holly leaves and rich red berries, they’ll look stunning for many years to come and what’s best is that these holly trees can be enjoyed year-round, not just at Christmas, thanks to their evergreen nature.

This new variety is a female (berry producing!) form and is a very prolific berry producer, so it will bud up and produce masses of rich, red berries in future years. These bushes are slow growing and easy to manage – just one trim a year will keep that perfect lollipop standard tree form.

Each pair is supplied with a pair of classic 27cm diameter planters that have been hand-finished in a beautiful gold paint, each one unique, for you to plant up into for maximum impact. This also makes them the perfect gift to give to friends, family or neighbours this winter…

What Is Supplied

Item 510186 supplied as:
Supplied as a a pair of 80cm-100cm tall pot grown Holly Standards, 4 years old, trimmed to a lollipop form head, with a pair of plastic Gold-painted pots 28cm diameter, ideal for potting up into.

Product Reviews

Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Problem free transaction.
Product:
Good quality plants
Review Submitted: 18/05/2018 - 04:17:06
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Very good value , speedy delivery
Product:
Good quality plants, short of berries! but hoping 2018 will produce results
Review Submitted: 03/01/2018 - 00:39:47
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Good
Product:
Didn’t expect to receive trees with plastic berries
GardenBargains Comments
Good Afternoon,

Due to widespread lower levels of pollination than usual, there are fewer berries on these bushes this year, which has only become apparent recently as the berries have ripened. However so as not to leave your Christmas displays ‘berryless’ this year, we have tied a number of artificial berries onto each bush. Rest assured that your plants – as a female, berry-producing form – will produce berries in future years and “look stunning… year after year” as advertised. Of course, the artificial berries will look great all year round and you can decide when to take them off!

If you have any further questions please get in touch with us directly.

Katy Rogers
Customer Service Assistant
Review Submitted: 03/01/2018 - 11:28:35
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Fast and efficient as always
Product:
The Holly standards were bought as a Christmas present for my sister. She is highly delighted with them. Both bushes were of a good size and covered in red berries.
Review Submitted: 01/01/2018 - 15:10:55
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
trees never arrived I am told I will be reimbursed (19/12/17) but still not in my bank
Product:
did not receive them
Review Submitted: 28/12/2017 - 14:56:10
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Good device will use this company again tom
Product:
Excellence
Review Submitted: 25/12/2017 - 17:59:20
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
First class service, well packaged and delivered on time
Product:
Nice plants but could be a little more uniform in shape, however, young plants should develop in time.
Review Submitted: 23/12/2017 - 16:04:55
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Excellent service and delivery
Product:
The 1m standard holly trees arrive in good condition and ready to pot
Review Submitted: 22/12/2017 - 15:12:30
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
very good service.
Product:
very pleased with these plants, thank you
Review Submitted: 22/12/2017 - 12:59:03
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
cannot praise you enough arrived in good time and excellent condition
Product:
very good price good size with plenty of berries fantastic condition to say they had come through the post well done garden bargains
GardenBargains Comments
Thank you for taking the time to leave such lovely feedback! We look forward to receive orders from you again in the future.

Katy Rogers
Customer Service Assistant
Review Submitted: 22/12/2017 - 04:56:03
Show Less        Show More
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Overall good but trees etc never perform as well as your advertising.
Product:
Dissapointing as I thought they would have had some berries on
Review Submitted: 22/12/2017 - 11:38:17
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Quick delivery service. Good condition when arrived. Very pleased.
Product:
Pots made them look special. Thanks GardenBargins
Review Submitted: 21/12/2017 - 08:05:31
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Delivered quickly and well packed by a very pleasant driver
Product:
Just as I expected . Quality product already planted and two lovely pots as well��
Review Submitted: 19/12/2017 - 16:55:11
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Ordering system and communication very good and delivery was quicker than first advised so very pleased.
Product:
Not quite the size of ball shown in the picture but hopefully by next year they will fill out. Still good value. Many thanks.
Review Submitted: 18/12/2017 - 10:07:27
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Handled my complaint efficiently and speedily processed my refund. Although I was very disappointed with my order, it would not deter me from ordering from them again as their customer service is very good.
Product:
The holly bushes received were very small, not at all like the ones advertised. I complained straight, attaching a photograph, and received a refund very quickly. Although I was very disappointed with my order, it would not deter me from ordering from them again as their customer service is very good.
GardenBargains Comments
We are pleased to hear such positive feedback regarding our customer service. Our level of customer service is something we pride ourselves on. We are however very sorry to hear of your disappointment with the Holly trees that you have received. I appreciate that it is disappointing to receive something under spec. I shall ensure all of your comments are passed along to the relevant team.

Katy Rogers
Customer Service Assistant
Review Submitted: 13/12/2017 - 22:00:23
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Good SERVICE
Product:
Good value
Review Submitted: 13/12/2017 - 18:43:38
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
They despatched my items just in time to be left over the weekend at the delivery depot. They didn't turn up with the stated time and I had to chase them up.
Product:
They are supposed to be matching and I understand that as two plants they will not be 100% but these are nothing like each other. The plants themselves one is lovely but one is a mess but it will recover, so maybe by next Christmas I have a matching pair.
Review Submitted: 13/12/2017 - 05:30:48
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Easy to shop and fast delivery.
Product:
Lovely trees with berries.
Review Submitted: 13/12/2017 - 06:26:08
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
good from start to finish, had to deal with customer services via the sales dept., very good contact and professional handling of an unsatisfactory item received, many thanks
Product:
seems fine, berries on when received but once placed in the garden the birds have eaten them, but I don't mine, Hope the Holly standards do well and grow bigger in the coming year
Review Submitted: 12/12/2017 - 12:16:48
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
prompt delivery
Product:
items were well packed and look great at my front door
Review Submitted: 11/12/2017 - 09:51:56
Show Less        Show More
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Great service, with no problems.
Product:
Two nice little holly bushes, with quite a few berries, look good one each side of my front door, and will doubtless look better with each passing year.
Review Submitted: 11/12/2017 - 11:57:45
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
prompt service excellent product
Review Submitted: 11/12/2017 - 16:55:09
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
I am a returning customer and to date I have never had anything but excellent service
Product:
Excellent product with masses of berries. However these only lasted half a day, so my birds too thought the trees perfect.
Review Submitted: 11/12/2017 - 09:05:22
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Very good delivery time
Product:
Plants in excellent condition
Review Submitted: 11/12/2017 - 08:03:08
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Easy to order. Packaged well. Sadly delivery company just dumped them outside property with no effort to knock. Grateful my neighbour found them before they were taken.
Product:
Nice sized healthy plants sadly very few red berries
Review Submitted: 11/12/2017 - 10:34:25
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
As efficient as can be. Goods delivered exactly as described.
Product:
A Christmas gift for friends and they are delighted and describe it as being the perfect choice. I have not yet seen them.
Review Submitted: 11/12/2017 - 07:30:28
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Great service, fast and well packed
Product:
Purchased two holly standards with pots. Great price but sadly one lacks lustre and has few berries on it whilst the other is a deep prominent green with hosts of berries. A bit of a mismatch at the front porch sadly.
Review Submitted: 11/12/2017 - 11:25:29
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Great customer service item well packaged will use this seller again.
Product:
Exactly what I expected . Good quality plants.
Review Submitted: 11/12/2017 - 07:26:50
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Have some interesting items of interest.
Product:
One "tree" looks good, the other I am waiting to see how it developes.
Review Submitted: 11/12/2017 - 11:42:23
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Items arrived quickly, would definitely use again. Would also recommend to friends and family.
Product:
Would love to give an excellent, but one of the pots arrived damaged. Have not contacted the seller about this(I'm sure they would have rectified the matter), as i was able to glue the pot. The plants, however, are beautiful.
Review Submitted: 11/12/2017 - 00:49:19
Show Less        Show More
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Good
Product:
Lovely
Review Submitted: 11/12/2017 - 10:06:01
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Very efficient
Product:
One holly bush is lovely , the other is poor quality
GardenBargains Comments
We are very sorry to hear that you are not happy with 1 of your Holly, can I kindly ask you to contact us directly with a photograph of the Holly so that we can take any necessary action required.
Sincere apologies for any disappointment or inconvenience caused

Terry Falcone
Customer Service Assistant
Review Submitted: 11/12/2017 - 08:59:50
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Plants arrived in excellent condition
Product:
They look really healthy specimens, we are very pleased with them.
Review Submitted: 11/12/2017 - 07:22:44
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
GREAT , DELIVERY BANG ON TIME.
Product:
LOOK GOOD WITH PLENTY OF BERRIES
Review Submitted: 11/12/2017 - 10:55:54
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
I believe I was mislead by description and images of product. Burried in T&Cs is disclaimer about images being of mature plants. Accepted a small partial refund as cost of return postage prohibitive.
Product:
I believe I was mislead by description and images of product on an emailed promotion. Burried in T&Cs on website is a disclaimer about images being of mature plants! What I received was a pair of small trees (about 80cm not 1m as per main description) with tiny, uneven and badly shaped heads. Certainly not worth the 'offer' price I paid.
GardenBargains Comments
Good afternoon, we were sorry to hear that you were disappointed with the Holly and can see that the partial refund has been processed. Sincere apologies for any disappointment or inconvenience caused

Terry Falcone
Customer Service Assistant
Review Submitted: 11/12/2017 - 00:42:48
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Trees came in good condition, on time, and a lovely shape.
Product:
The holly trees are lovely with plenty of growing to come, can't wait to decorate them next Christmas
Review Submitted: 11/12/2017 - 13:36:26
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Just wish the pricing was more consistant as it is very annoying to find the plant you bought is a lot cheaper two weeks later.. it went down for Black Friday but has stayed down. It was also less than I paid about three weeks before I bought them, then they went up to come down for black friday. Very annoying !!
Product:
The plants are in a good condition and exactly what I expected. The free pots that come with them are too small as the plants are top heavy.
Review Submitted: 10/12/2017 - 20:54:06
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
They were packed very well. Good healthy plants.
Product:
They were good healthy plants
Review Submitted: 06/12/2017 - 10:02:51
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
I requested the plants be left in the garage but they were put down the side of the house by an unused gate and not spotted for 4 days
Product:
Look fine
Review Submitted: 30/11/2017 - 07:58:59
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
They were very helpful when one of the pots was missing, and now they both look great in there pots. Thank you.
Review Submitted: 28/11/2017 - 13:14:02
Show Less        Show More
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
When delivered half soil in the pots was not in them loose in box
Product:
Plant were small and where not straight this falling over all the time
Review Submitted: 27/11/2017 - 06:04:21
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Excellent service
Product:
Very pleased with the holly standards they were well packed, healthy plants, and prompt delivery.
Review Submitted: 23/11/2017 - 07:38:40
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Received poor trees and plants previously Decided to give another go Wish I hadn't bothered nothing like the pics But at least they were living and not dead plants this time
Product:
Received poor trees and plants previously Decided to give another go Wish I hadn't bothered nothing like the pics But at least they were living and not dead plants this time
GardenBargains Comments
I am sorry to hear that you are disappointed with the plants.

Could you send photos please, so that we can compare with our stock?

The current stock is looking great on the nursery, so we're happy to replace them if yours are not of the specification advertised.

Will
Head of Customer Service
Review Submitted: 20/11/2017 - 09:36:32
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Great service
Review Submitted: 20/11/2017 - 08:13:06
Product Rating:
Rating Not Provided
Service Rating:
Service Rating
Holly trees came well packaged which was very happy with but there was no pots with the order so very disappointed
GardenBargains Comments
Sorry to hear that your pots are missing - we'll send these out to you ASAP.

Will
Head of Customer Service
Review Submitted: 20/11/2017 - 06:11:21
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
good range of offers at a good price
Product:
as shown on website. came well packaged very healthy plants
Review Submitted: 20/11/2017 - 09:00:59
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
The service was excellent. I have no complaints. The trees were well packaged and arrived safely.
Product:
I loved the trees but a little disappointed at the size. They were a little smaller than I expected. However, they both had a lovely show of berries and although I think they are too small to go outside my door this Christmas they should be a lovely size by next Christmas.
Review Submitted: 17/11/2017 - 00:34:40
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Well packaged and prompt delivery
Product:
As described
Review Submitted: 07/11/2017 - 16:21:43
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Efficient service and delivery
Product:
Poor quality. One with a lot of yellowing leaves and both quite straggly, not at all like the advertised pictures. Previous purchase was excellent.
GardenBargains Comments
I am very sorry to see that your order did not arrived as expected. This is not what we expect.

If you wouldn't mind getting some images sent over to us, I shall ensure we get one of our horticultural experts to take a look.

Please let me know if there is anything I can do for you, any questions or queries please do not hesitate to get in touch.

Katy Rogers
Customer Service Assistant
Review Submitted: 31/07/2017 - 17:29:40
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Prompt and efficient service. Trees were well,packed and arrived in excellent condition.
Product:
Very healthy plants are now potted and thriving.
Review Submitted: 07/07/2017 - 07:26:47
Show Less        Show More
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
I have only given good because I was disappointed that the whole order was packed in a single box with the result that plants were damaged. As large plants it would have been better in two.
Product:
on the whole were healthy plants but were damaged in transit
GardenBargains Comments
Firstly, thank you for your recent order with us. I am ever so sorry to hear that you are not satisfied with the order. Are you able to provide us with some images of what you have received please? I shall ensure we look into this for you

Katy Rogers
Customer Service Assistant
Review Submitted: 05/07/2017 - 09:22:53
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
They reacted quickly about problem
Product:
1st pair wasn't so good but after contacting them a good replacement was sent.
Review Submitted: 16/06/2017 - 04:32:38
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Great
Product:
Good
Review Submitted: 12/06/2017 - 00:21:28
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Cheap plants
Product:
Nice shaped standards, will hopefully mature and fill out
Review Submitted: 09/06/2017 - 11:39:54
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
items as described.
quite a long delivery time though
Review Submitted: 06/06/2017 - 06:28:44
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Prompt efficient service and items came on time.
Product:
Excellent look great in the garden.
Review Submitted: 16/05/2017 - 18:22:00
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Very good would use again.
Product:
Could not fault product.
Review Submitted: 15/03/2017 - 06:36:53
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Fast Speedy Delivery and very well packaged - Top Marks
Product:
Beautifully established plant - Thrilled with purchases
Review Submitted: 06/03/2017 - 11:30:54
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Always good service and delivery. Items always packed well.
Product:
Lovely and with the pots to put them in excellent.
Review Submitted: 17/02/2017 - 15:48:17
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
I have always had excellent service from Garden Bargains.Orders are always delivered very promptly
Product:
Plants were not as big as I expected and of course no berries but I bought them for my husband and he seems very satisfied with them.
Review Submitted: 08/02/2017 - 12:23:13
Show Less        Show More
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Prompt delivery. Plants well packaged with no damage to either plants or pots.
Product:
Lovely straight shrubs. Soil around the roots was nice and damp and root ball well established. I've put them in the pots with some gravel in the bottom to aid drainage and give the pots a bit of stability. Leaves glossy and healthy. Very pleased with my purchase.
Review Submitted: 04/02/2017 - 16:56:33
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Order dealt with quickly and arrived well packaged.
Product:
Healthy plants which I am really happy with, everything there to get them potted, and packaging was extremely good.
Review Submitted: 01/02/2017 - 11:44:48
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Prompt service and delivery
Product:
Reasonable value for money
Review Submitted: 31/01/2017 - 13:08:37
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Goods advertised arrived exactly as described, mature plants and in good health
Product:
Nice pair of Holly trees with planters
Review Submitted: 31/01/2017 - 09:02:41
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
No problem with this site, everything was as advertised, and the plants were very good value. Also very well boxed up
Product:
Lovely pots and plants are lovely.
Review Submitted: 29/01/2017 - 13:17:14
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Great prices good information good packaging
Product:
Arrived in perfect condition due to good packaging beautiful plants for price!
Review Submitted: 27/01/2017 - 09:10:45
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Plenty of choice
Product:
Good plants
Review Submitted: 27/01/2017 - 11:59:49
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Very good service.
Product:
Very healthy plants and well packed.
Review Submitted: 26/01/2017 - 15:52:57
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
First class service and product
Product:
Excellent quality healthy plants
Review Submitted: 26/01/2017 - 16:33:31
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Very disappointing
Product:
One of the Holly bushes was in very poor condition when it arrived. I phoned Garden Bargains and they said that they would send me a replacement. That was 4 weeks ago and I have still not received a replacement. Very disappointing, this was supposed to be a Christmas present for my mum.
GardenBargains Comments
I am so sorry to have read this negative review. I can see that after speaking to my colleague, a replacement was sent out to you immedietly? There may be some issues with the delivery of this product.

I shall be in touch this morning to help you with this matter.

Katy Rogers
Customer Service Assistant
Review Submitted: 26/01/2017 - 19:41:38
Show Less        Show More
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Prompt delivery and safely packaged.
Product:
Really pleased with our 2 holly standards. They are both healthy plants and look great each side of the front door.
Review Submitted: 26/01/2017 - 16:10:26
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Often very good offers
Review Submitted: 26/01/2017 - 16:54:35
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Excellent products and service. Super quick delivery. Highly recommended
Product:
Excellent products and service. Super quick delivery. Highly recommended
Review Submitted: 26/01/2017 - 16:37:15
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
2 orders both arrived damaged
Product:
Shape of plant terrible also broken stems
GardenBargains Comments
I am really sorry that you feel so negatively towards your recent order with us. On looking at your account and our e-mails i cannot find any recent correspondence from yourself.

Would you please contact us to confirm what the issue is?

Katy Rogers
Customer Service Assistant
Review Submitted: 26/01/2017 - 19:30:19
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Fast efficient service of good quality plants
Product:
The Holly standards now have pride of place on either side of the front door. Great shape and robust plants.
Review Submitted: 26/01/2017 - 18:23:46
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
On this occasion the purchase was good value at a realistic price and the carrier took care.
Product:
Good healthy plants in great condition
Review Submitted: 26/01/2017 - 15:51:26
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Delivered as promised. I was disappointed that a few days after I had received them, they became available at a lower price than I had paid.
Review Submitted: 26/01/2017 - 15:43:16
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
very good
Product:
good value
Review Submitted: 26/01/2017 - 15:39:59
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Arrived ad expected.
Product:
Very good shrubs arrived in good condition, but only a few berries, but that wax to be expected. Still going strong and DV will be available for next year and the year after.
Review Submitted: 26/01/2017 - 18:42:07
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Very good service - very pleased
Review Submitted: 26/01/2017 - 18:00:50
Show Less        Show More
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
as usual an Excellent and quick service from Garden Bargains
Product:
A good pair of healthy looking shrubs
Review Submitted: 26/01/2017 - 17:07:05
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Service was good. No problems.
Product:
Looking forward to seeing them bush out like in your advert. Having said that they are good. Margaret.
Review Submitted: 20/12/2016 - 09:49:12
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Well package and delivered on time.
Product:
Both look healthy but slightly small, maybe by next Christmas they will have grown a little.

They were a present for my daughter, they look quite nice outside her front door as she has a small house the size didn't look too bad, she was thrilled with them.
Review Submitted: 19/12/2016 - 09:15:20
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Very pleased with purchase
Product:
Holly bushes looked lovely
Review Submitted: 19/12/2016 - 07:21:22
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Helpful thank you
Review Submitted: 19/12/2016 - 12:52:20
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
A few plants not quite as expected
Product:
IN good order
Review Submitted: 19/12/2016 - 21:30:29
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Quick, well packaged - a good Black Friday buy!
Review Submitted: 19/12/2016 - 11:52:58
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Great service.good information provided - nice and simple.
Product:
Just as I wanted
Review Submitted: 12/12/2016 - 05:08:11
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
quick and easy service with quick delivery
Product:
trees arrived in fine condition and pots look good if not a bit light in the wind
Review Submitted: 12/12/2016 - 11:17:44
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Good communication on tracking of items ordered, plants are healthy and good quality
Product:
As above
Review Submitted: 08/12/2016 - 14:17:44
Show Less        Show More
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Great
Product:
Thankyou
Review Submitted: 01/12/2016 - 18:43:18
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Easy website
Product:
OK
Review Submitted: 01/12/2016 - 07:48:38
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
always great service
Product:
excellent quality plants
Review Submitted: 29/11/2016 - 07:08:35
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Prompt delivery very efficient
Product:
Full plants , well established, nice pots
Review Submitted: 28/11/2016 - 08:31:24
Product Rating:
Product Rating
Service Rating:
Service Rating
Service:
Dispatch arrangements were misleading,eg said Royal Mail, turned out in my experience as the worst courier Yodel.
Product:
They were dried up having been dispatched 6 previously .They were sat in the passenger seat of the van
GardenBargains Comments
I am sorry to hear that there was a delay in delivering your order. If your plants don't thrive please let us know.

Will
Head of Customer Service
Review Submitted: 20/05/2016 - 16:49:41
Also Bought
We Recommend
Premium Professional Compost
Premium Professional Compost - Rating
  From 64 Reviews
From £7.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Allium Cut Flower Collection - 'Ping Pong' & 'Violet Beauty'
Allium Cut Flower Collection - 'Ping Pong' & 'Violet Beauty' - Rating
  From 29 Reviews
Only £19.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Patio Standard Roses Collection
Patio Standard Roses Collection - Rating
  From 22 Reviews
Only £19.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Pot-grown Living Christmas Tree
Pot-grown Living Christmas Tree  - Rating
  From 31 Reviews
Only £14.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Loropetalum 'EverRed' Chinese Witch Hazel
Loropetalum 'EverRed' Chinese Witch Hazel - Rating
  From 35 Reviews
From £14.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Living Pot-Grown Norway Spruce Christmas Tree
Living Pot-Grown Norway Spruce Christmas Tree - Rating
  From 25 Reviews
Only £39.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Helleborus niger - Christmas Rose
Helleborus niger - Christmas Rose - Rating
  From 1 Reviews
Only £29.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Trailing Hardy Pansy 'Cool Wave'
Trailing Hardy Pansy 'Cool Wave' - Rating
  From 27 Reviews
Only £14.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
The Ultimate Winter Hardy Shrub Collection
The Ultimate Winter Hardy Shrub Collection - Rating
  From 91 Reviews
Only £14.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Classic Skyscraper Giant Lily Collection
Classic Skyscraper Giant Lily Collection - Rating
  From 79 Reviews
Only £23.97
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
4 Heavy Duty Pots
4 Heavy Duty Pots - Rating
  From 32 Reviews
Only £14.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Mini Orchard Fruit Tree Collection
Mini Orchard Fruit Tree Collection - Rating
  From 17 Reviews
From £14.97
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Complete Spring Flowering Bulb Collection
Complete Spring Flowering Bulb Collection - Rating
  From 33 Reviews
Only £24.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Sweet Pea 'Super Scent' Seeds
Sweet Pea 'Super Scent' Seeds - Rating
  From 2 Reviews
Only £9.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
'Stella' Cherry Tree
'Stella' Cherry Tree - Rating
  From 22 Reviews
From £7.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
The ‘Best Ever’ Hybrid Tea Rose Bush Collection
The ‘Best Ever’ Hybrid Tea Rose Bush Collection - Rating
  From 41 Reviews
Only £7.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Japanese Maple Acer Collection
Japanese Maple Acer Collection - Rating
  From 13 Reviews
From £29.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Pair of Plaited Mini Standard Bay Trees
Pair of Plaited Mini Standard Bay Trees - Rating
  From 7 Reviews
Only £29.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Pink Oleander Standard 80-100cm
Pink Oleander Standard 80-100cm - Rating
  From 29 Reviews
From £19.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Blooming Fast Fish Blood & Bone 1.5Kg tub
Blooming Fast Fish Blood & Bone 1.5Kg tub
 - Rating
  From 18 Reviews
Only £6.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Blooming Fast Organic Rose & Shrub Feed 1.5Kg
Blooming Fast Organic Rose & Shrub Feed 1.5Kg - Rating
  From 15 Reviews
Only £6.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Orange & Lemon Collection with Feed
Orange & Lemon Collection with Feed - Rating
  From 16 Reviews
Only £39.97
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
'Forever Blues' themed bulb collection x 100
Only £14.97
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Pair of Citrus trees 3L (Orange & Lemon)
Only £29.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
The Complete Summer Flowering Bulb Collection
The Complete Summer Flowering Bulb Collection - Rating
  From 14 Reviews
Only £12.49
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Mini Standard Olive Trees
Mini Standard Olive Trees - Rating
  From 12 Reviews
Only £29.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Premium Professional Compost
Premium Professional Compost - Rating
  From 64 Reviews
From £7.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Blooming Fast Fish Blood & Bone 1.5Kg tub
Blooming Fast Fish Blood & Bone 1.5Kg tub
 - Rating
  From 18 Reviews
Only £6.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
ByPass Secateurs
Only £4.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Holly 'Blue Angel'
Holly 'Blue Angel' - Rating
  From 5 Reviews
Only £12.99
FIND OUT MORE
Currently Unavailable
Close Video
Back To Top
Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters
Pair of Standard Holly Trees with Gold Planters
80-100cm Tall
Item: 510186
RRP £59.98
Deal Price £49.99
Save: £9.99 - 16%
Currently Unavailable
SIGN UP TO GET 10% OFF YOUR FIRST ORDER
Thank you. Please check your email for your voucher code
Success
Close Signup